Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: svyt
Data: 2015-12-19 07:01:46
Kad zinai nesakyciau jog e39 geresne uz e28, nu tik traukia geriau
 kas nelabai butina, pakakdavo 2.4 td variklio, sita provokuoja
 lakstyt, ir iranga daug smagesne, ten net kondicionieriaus
 nebudavo (nerasdavau tokiu variantu) nekalbant apie ziema butina
 autonomini pasildyma kai sedies i silta, atitirpusia masina ryte,
 o ir vedas lengvai net su pridususiu akumu nes silta, tas akumas
 va vasara nusibaige galutinai.
Bet uzknisa kad tai windausai ant ratu, vaziuoji nustoja kazkas
 veikti, sustoji, uzgesini uzvedi ir vel viskas veikia.
 Sudetingesniu atveju nuimi-uzdedi klema.  Ir nera kuro filtro
 pries kuro siurblius.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----