Tema: Re: Naujas VW Golf
Autorius: tranzoo
Data: 2015-12-18 09:14:34
cia ne kija, kad byra 7 metus. 3 metu sociai. pas vw problemos islenda per
pirmuosius 20-30kkm/ pirmuosius metus. mano pirmasis servise buvo tik
karta - ties 14 kkm, antrajam netaip pasiseke. buvo keletas gedimu, bet
nepersikele is 2 metu. dabar jau jam virs 4, ir problemu nekelia visiskai.

gaimybe prasitesti garantija yra gerai, ypac jei su atstovais elgiesi
zmoniskai, tai daugelis savininko kaltes ar resursiniu dalyku yra tvarkoma,
kaip garantija. Del Jutos nezinau, bet pas moller niekas nera turejes
problemu ka pazistu.

naujas modelis kitais metais. labiau feisliftas. Anyway, mqb platforma
leidzia labai daug pakeitimu ir einamam.