Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-03-20 16:47:50

> Nu tas tai taip, bet vis per visus galus girdisi problemos su periferija
> ir tepimu, purkštukai už 12k ir pan. Jei audi žiūrėčiau, tai jaučiu
> benzą, sako tfsi jau irgi uždujint įmanoma (per metus ~30 nuvažiuoju).

nu tai tavo avensio irgi purkštukai, bet va, važiuoja :D. tfsi dujinimas
jaučiu bet kuriuo atveju bus chaltūra :)
Su tepimu, skaitant po kiek tos problemos lindo, tai greičiausiai bus
sutvarkyta.

> Visų pirma tai raudonas apšvietimas, biškį tampo nuo jo. Toliau tai nu
> visa kita - centrinės konsolės "priklijuotas" stalčius, taip iš '95
> laidos. Pats vairas visai px, surinkimo kokybė tikiu kad gera.
> Dėl skonio nesiginčykim gal, ok? Pas mane jis toks... biškį kitoks nei
> pas daugumą, nes esu architektas. Man žinok ir avensis kai kuriuo kampu
> žiūrint visai nieko, ir interjeras jo daugmaž ok, taip kad nesigilink.

tai skonis tai paliubomu. Tiesiog, objektyviai, tai pas tas A4 tikrai
nieko tragiško nėra :)

> Nu kasbeko, bet jei žiūrėt į merso 220 CDI tai pas juos su patikimumu
> gausiai geriau nei pas vw dulitrinius... Apskritai kartais kirba mintis
> susirast vokiečiuose už brangiai ledinį ikifeisliftinį E klasės 270 CDI
> (S211), tas tai patikimas per visus galus, dar iš milijoninių variklių
> serijos, bet vėlgi - ikifeisliftinis vairas ir pavarų svirtis niekaip
> nežavi. Nu nebent pasikeist, bet įtariu daug problemų su vairu.

Bet šiaip tai tų MB apskritai mažiau yra ir nenustebčiau jei dėl to
mažiau girdėt apie gedimus :). Va pasakojo, 220cdi kompas variklio
nusivertė, tai paturėjo daug nepigaus sekso...

> Nu ir apskritai, pabaigai 320 cdi v6 aišku brangiau, bet ne toks
> kostmosas kaip pas audines, o ir automatai normalūs, varijatorių
> nemontuoja kaip supratau.

Tai jokio kostmoso pas audines nėra, nebent grandinės, nu bet
vienkartinis reikalas. Variatoriaus su trilitriu tikrai negausi, kaip ir
su quattro.