Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: ABLomas
Data: 2012-03-14 11:09:06
On 2012.03.14 08:14, spakainas wrote:

> O kaip su 2.5T varikliais?

Hz, atsiliepimai bendroj sumoj teigiami (bent jau AV forumuose). Lygiai
taip pat ten sako, kad su tuo žemiau rekomenduotu Seržu geriau nesusidėt ;-)

> Nu mūsų skoniai niekad nesutapo, man pvz šviesus V70 III - vienas
> gražiausių salonų apskritai, net nežinau kaip seniau aš jo nemačiau,
>  reiktų gyvai pačiupinėt.

Tai skonis skoniu, dėl dizaino ir nesiginčijam. Bet gal prastos kokybės
plasmasės - nelabai skonio reikalas? Ar sakai įprantama?

Beje, prieš perkant D5 dar siūlau pagalvot. Nuomonės yra labai
prieštaringos - nuo "labai geras" iki "blogiausias dyzelinis Volvo
variklis". Aišku, jei šersi normaliu dyzeliu tai gal ir ok, bet jei
reiks siurblį ir purkštukus keist už 7 kilus tai gali nuomonė ir nelabai
gera susidaryt ;-)