Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-20 14:54:48
Buvau šiandien gyvai apžiūrėt sostenoj naudoto V70, tai tikrai taip,
medžiagos gyvai prasčiau atrodo nei nuotraukose. Pats sudizaininimas
liuks, bet centrinės konsolės kietas plastikas sasiot, statramsčiai
barška pabarbenus pirštu, toks vaizdas kad garso izoliacija
neplieskajet. Jau pas seną avensį II kokybiškiau atrodo.
Pasėdėjau ir naujuose XC70 ir S80, tai įspūdis nesuper, gal priprast
reik, bet šiaip tas plastmasių barškėjimo jausmas kažkaip neapleidžia.
Viršutinė panelės dalis +- ok, bet centrinė konsolė, statramščiai,
stogas tai kažkaip nesuper. Už 160 kLt norėtųsi kažko kokybiškesnio.
Prieš naujus čiupinėtas naujas superbas kažkaip geresnį įspūdį paliko,
nu išskyrus išorės dizainą, aišku.