Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: Vidas
Data: 2012-03-16 15:39:14
Turejau S70 TDI keleta metu. Berods 98u gimimo buvo. Po Vilniu trinantis
realios sanaudos ~8 litrai dyzelio/100km. Tiesa, pavaru deze mechanine buvo.
Siemet kelis men. tryniau 2008u S60 (2,4D). Po Vilniu sanaudos svyravo tarp
7-8. Uzmiestyje 6-7.
Draugas turi berods 2010u XC70 2,4D. Kelioneje (pinai krauta + stogo
bagazine + skubant) sanaudos buvo ~9.

Vidas

"CodeC"  parase naujienu news:jjquik$qbj$1@trimpas.omnitel.net...

On 03/14/2012 10:09 PM, neidomus.namie wrote:
> Nuo 98 metu vidurio keitesi ne pats motoras. Gelezis isliko ta pati, bet
> keitesi nemazai elektronikos. Oro srauto matuokle kita variklio kompas
> kitas
> ir pan...

bullshit.
vadis rodo vieninteli - D5252T kuris yra 103kw ir kuris iki D5 variklio
buvo vienintelis dyzelis v850, v70/s70 modeliuose.
beje, tu sanaudas pateiki tokiu tikslumu (7.3), kad atrodo su mierka
matuoji. itariu kad ziuri ka kompas rodo. arba tavo vadinamas miestas
yra toks kaip ir mano kartais buna - nei minutes per centra, per 10 km
pora sviesoforu ne piko metu. realiai vazinejant judriom gatvem mieste
tokio svorio masinai 10l yra zemutine riba, net nesvarbu koks jos
gamintojas, metai ir variklis.