Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-20 16:42:05
> tai, kad bbžino tą patikimumą. Matei, čia rašė apie trilitrį su beveik
> 300kkm ir be gedimų, dvilitriai irgi būna gausiai 200kkm perlipa
> neknisdami proto. O tie iš kurių statistika, apskritai greičiausiai iš
> 400kkm pasiekusių egzempliorių :)

Nu tas tai taip, bet vis per visus galus girdisi problemos su periferija 
ir tepimu, purkštukai už 12k ir pan. Jei audi žiūrėčiau, tai jaučiu 
benzą, sako tfsi jau irgi uždujint įmanoma (per metus ~30 nuvažiuoju).

> žiūriu, žiūriu... http://media.autoweek.nl/m/m1by0qcbr15f_800.jpg
> kuri vieta tragiška?

Visų pirma tai raudonas apšvietimas, biškį tampo nuo jo. Toliau tai nu 
visa kita - centrinės konsolės "priklijuotas" stalčius, taip iš '95 
laidos. Pats vairas visai px, surinkimo kokybė tikiu kad gera.
Dėl skonio nesiginčykim gal, ok? Pas mane jis toks... biškį kitoks nei 
pas daugumą, nes esu architektas. Man žinok ir avensis kai kuriuo kampu 
žiūrint visai nieko, ir interjeras jo daugmaž ok, taip kad nesigilink.

> tai pas bet kurį didelį dyzelį bus išlaikymas.

Nu kasbeko, bet jei žiūrėt į merso 220 CDI tai pas juos su patikimumu 
gausiai geriau nei pas vw dulitrinius... Apskritai kartais kirba mintis 
susirast vokiečiuose už brangiai ledinį ikifeisliftinį E klasės 270 CDI 
(S211), tas tai patikimas per visus galus, dar iš milijoninių variklių 
serijos, bet vėlgi - ikifeisliftinis vairas ir pavarų svirtis niekaip 
nežavi. Nu nebent pasikeist, bet įtariu daug problemų su vairu.

Nu ir apskritai, pabaigai 320 cdi v6 aišku brangiau, bet ne toks 
kostmosas kaip pas audines, o ir automatai normalūs, varijatorių 
nemontuoja kaip supratau.