Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-13 20:32:47
On 03/13/2012 07:50 PM, audrius wrote:

> tai nusipirko passata, nes rado gyva, bet komentarai buvo mazdaug "pasatas kaip zigulys pries vovlo..."

cia sakyciau mano mintis vos ne 1:1 pasakytos :))
kiek teko isest ir pravaziuot per eile metu su b4, b5, nekalbant apie
golf2 golf3 golf4 o taip pat ir apynauji caddy - nu as neisivaizduoju
kas turetu nutikti, kad sau asmenine auto pasirinkti vw markes. ten jei
kokia darbine ar taksas tai px, o siaip tai rimtai geriau zigulys :)))