Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-27 15:22:25
2012.02.27 09:41, VNO rašė:

> tai eik ir statyk i salutine gatve.
> tik tas zodis "eik"vistau trukdo :DDDD
> kur gi tu sau leisti EIKTI 10-15min ikiautomobilio.
> Tau duok right fucking now CIA ir NEMOKAMAI.

Visada sakiau kad gali buti mokama, bet mokestis turi buti adekvatus
vidutiniam atlyginimui, kol kas tai subjektyviai galetu buti apie
25-50lt./men. O salutines gatves, ypac kurios uz 1km nuo centro, ir
kuriose nera jokiu su srautais susijusiu problemu, turi buti nemokamos.

> Siaip jau galim baigti.
> Tu gali toliau svaigti apie noemokamus geltonus parkingus ir sildyma.
> ir apie automobilio, kaip pirmaeilio transporto reiksme.

Kazkur girdeta. Visi tridaliotojai tepa slides kai priremi juos prie
sienos. Is Kedo argumentu isgirdau ir labai svariu, kurie pakeite mano
nuomone apie kai kuriuos dalykus, taciau diskusija su paciu primena
diskusija su tapetais. Tai galim ir pabaigti.