Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-22 18:33:30
2012.02.21 21:35, VNO rašė:
> o kas sake, kad uz sildyma nemokama? skaiciukai kur?
> siaip tai laukiai kada bus paminetas sildymas. dar liko Kibuliu ir Zuoka pamineti :D
> pigiau moketi visada yra noras. naturalu.
> tik va zapadlo - dazniausiai daug kas skaiciuoti net nemoka.

Daugiau kaip 210 milijonų litų vartotojai liko skolingi už šildymą
pasibaigus šiemetiniam šildymo sezonui, o prošvaisčių nematyti.
http://www.ekonomika.lt/naujiena/skolos-uz-sildyma-kaip-neiveikiama-tvirtove-8414.html

Nori pasakyti kad net ant 210 mln apsiskaiciuoja?
Sildymas irgi tokia pati paslauga kaip ir parkingas. Jei negali
apsimoketi, tai atsisakyti buto? Kaip ir jei negali susimoketi uz
masinos islaidas, tai "yra signalas atsisakyti masinos".

> Ar tikrai visur mokam?
> nenusineke. Uz naujamiescio ribos visur for free.

Nematau skirtumo. Visur tos pacios viesos erdves. O as kaip miestietis
jauciuosi turintys teise lankytis viesose erdvese neribojamas. Mano
suvokimu pats pats centras, viskas ok, turi buti mokamas, bet geltona
zona turi buti for free.

> esme - kad centras nebutu per daug uzkrautas.
> tame skirtumas tarp Grigiskiu ir vokieciu g.

Mokamas centras dabar labai prasipletes, jau buvo pavyzdziu kad ne
visada pagristai.
Su srautais ir apkrovimu neturi nieko bendro.

> daugeliui reikia rodyti pirstu, kai kam reikia skirti bauda arba spirti i sikna.
> ivairiai. as neiko nerodau.
> tiesiog juokiga tiketis, kad toj mieste atsiras elitui free parkingas , o ju kiekis padauges kartais.
> ypac del nieko nepagristu sapalioniu.

Negaliu pasakyti detaliu del Vilniaus, bet Kaune uztenka tu vietu. Yra
tik noras daugiau uzdirbti.

> bazuokis, kas neleidzia.
> yra KET ir reglamentai - parkuok kur nori.
> tik nesakyk, akd esi spiderman'as ir tuo paciu metu buti dvejuose miestuose is karto :D
> galvok pavyzdzius geriau :D
> va zhegonskas turetu apsisikti, nes bazuojasi Kaune ir Tbilisyje.
> pagal tave tai cia jau amen matyt :D

Tai tu siulei Japonijos santvarka. Kokia nauda jei as nusipirksiu
parkinga kaune, o dienos metu pastoviai bazuosiuos vilniuje?

> pasikartosiu - kazkokia grupele automobliu savininku - tai mizeris.
> reikia dirbti del daugumos o ne del poros verksniu.

Turi statistika kas yra dauguma?

> pagrisk 25-50 Lt kaina.
> nes kotais atrodo pezalus rasai is dangaus.

Vidutine alga, ir vidutines masinos kaina. Tiek mokant galima jaustis
komfortiskai.

> kokia dar NEMAZA dalis :D
> paziurek kiek vaziuoja autobuse ar trulike.

Is ju niekas saligatviu neatimineja. O siaip niekas nesiulo vietoj parku
daryti parkingu. O kad gatve bu praplatinta iki saligatvio parkingui,
jokiu problemu niekam nesudaro.

> Kaip susije ir koreliuoja algos ir parkingo ikainiai?
> tu gal kaip koks Zuokas, pasiulyk pakelti alga iki 6 K LT :D
> ar vis dar manai, akd valstybe ar merija moka algas?

Privaciam parkingui - niekaip. Valdiskam - imho labai stipriai. Bet jau
turetu.

> KAip ir saugelis mastanciu zmnoniu - perku paslaugas, kurios man tinka, patinka ir atitinakamai kainuoja.
> 400 Lt uz parkinga nemokesiu. Bet pora simtiniu tam skirti galiu.
> taip pat galiu uzpilti kuro i baka, sumoketi uz draudima ir isigyti padangas,

O as negaliu, geriau perku padangas. Mano interesai netenkinami. Geltona
zona man turetu buti nemokama. O tau raudona gali likti mokama.