Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: homo erectus
Data: 2012-02-15 23:50:48
On Wed, 15 Feb 2012 23:46:24 +0400, zhegonskas wrote:

> Labai nebloga sistema, eliminuojanti poreiki visokiems brangiems
> parkavimo aparatams.
>
> Parkavimas pazymetose vietose (o ju didzioji dalis visose judriose
> gatvese, aiksteles centre, etc. na zodziu tas pats kaip pas mus
> "mokamos") - tik su lipduku ant stiklo. Lipdukas yra "as myliu
> tbilisi". Mol kainuoja apie 100 LT metams. Ir jokio galvos sukimo del
> monetu, korteliu, sms ir kt. Pasiparkuosi ten be lipduko - nutemps.

Nemanau, kad tai gera sistema. Išsigimusi, kaip ir visur kitur, tiesiog
miesto valdžios pasipinigavimas, be jokios naudos miesto gyventojams ir
svečiams.

1) Iš ryto chebra atvažiuos, pastatys mašinas iki vakaro ir visi kiti
kukuos.

2) Vienodai apmokestinamas ir tas, kuris ten mašiną stato ištisus metus,
nuo ryto iki vakaro, ir tas, kuris į Tbilisį dukart per metus atvažiuoja.
Pvz. aš tikrai nenorėčiau pirkti, pvz. Klaipėdos 100Lt metinį leidimą, nes
jei jau nuvažiuoju į Klaipėdą, tai ten tikrai būnu vieną vienintelę dieną
metuose..

Miesto gyventojams bei lankytojams patogiausias būtų nemokamas riboto laiko
stovėjimas gatvėse + mokamas stovėjimas neribotam laikui aikštelėse.