Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-20 20:33:27
2012.02.20 19:34, KEdas rašė:
> 2012.02.20 19:07, nc rašė:
>
> Ateisi trečiadienį 12:00 prie prezidentūros?

Kad as dabar kuri laika kaunietis. Butu nepatogu.

> Tu paskaičiuok kokį kartą kiek kieme stovi automobilių ir kiek namuose
> yra butų. Labai gali būti, kad nustebsi dėl santykio. Tada galėsi
> papasakoti kaip žadi viešos erdvės praradimą kompensuoti automobilių
> neturintiems kaimynams.

Niekad nebandziau, bet imho bent jau po viena ant buto turetu buti.
Siaip bent jau mano kieme Kaune problema labai issisprende kai leido
vakarais 18-7:30 ir savaitgaliais parkuoti gana judrioje gatveje. Dabar
galima ir saligatviu praeiti. Ir nereikia jokiu brangiu parkingu.