Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-24 10:53:23
> Reikia procentines israiskos nuo visu automobiliu savininku, kiek yra:
> a) labai patenkinti, b) gal patenkinti, c) greiciau nepatenkinti, d)
> nepatenkinti parkavimo apmokestinimu toliau nuo centro nutolusiose gatvese.

kokia imtis tenkitu?

> Blet, pas mus algu nera, o masinu amziaus vidurkis 14 metu. Jofana, gi
> grabais vazinejam, o mokam kai olandijoj.
> Aplamai sita tryda mano isitikinimu nekeicia. Bandyk kazka argumentuoti.

Prie kocia Olandija?
Kodel nelygini su Angola?
pas jus blet alugu nera :D Pas mus yra.
Ypac Vilniuje, kur algu vidurkis visai geras.

Argumeta jau viena sakiau - automobilis nera pagrindine miesto transporto rusys.
Kai sugebesi perskaityti ir suprasti - galesime toliau sneketis.

> Kol kas dar sveikas, bet viskam yra ribos. Jei kas diena vaikscioti po
> kilometra iki objekto, tai paprasciau is viso masinos neimti. O masinos
> neimti as NEGALIU ir NENORIU.

Gerai, kad sveikas. Reiskias, budamas NEdurnas, sugebesi uzdirbti pora simtiniu parkingui.
O tai maniau, akd turi problemu statyti truputi toliau masina ir nemoki uz parkinga.

Gaila tik, akd tau kilometras yra daug :D
Virssvoris? ardar kas?

VNO