Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-20 19:49:03
2012.02.20 09:26, VNO rašė:

> gryna kaimiecio (mentalitetas, ne geografiskai) pezalai.
> tudar paskaciuok kiek kiekvienam kas kainuoja, jeivisi su S mb vazines.
> ir po to paverk i kojine.

Tuos kaimiecius kol kas praleisiu.
Esant reikalui atsisakyti neaisku kuo ten vazineji, persestum i
troleibusa ar geriau i golfa? Padugne jau atsake i tavo pezalus ka
toliau daryti ir ka vokieciai darytu.

> ekonomikos pagrindai nesiskiria -nera $$$ vazineji autobusu, yra $$$ vazineji automobiliu.
> o gal taikai i nobelio premija su teorija - nera pinigu,bet vazineju su autmobiliu? :D

yra $$$ ir vazineju su masina jau daug metu. Uztenka viskam, bet uz
parkinga moku ten, kur yra uz ka moketi. Jei pajauciu kad bando plesti,
is manes negauna nieko. Geriau jau kilometra eisiu. Ir sekmingai
vazineju automobiliu, niekam problemu nekeliu. Nepaisant to, leidziu sau
paburnoti ant kai kuriu kreivu iniciatyvu.

> Neturi 400 ?:D
> Kas ta "turi buti" tau turi duoti?
> varguoliui geriausiai i galva smegenu ideti.

O pats turi? Tau ka nors ekonomine logika sako, skaiciuoti moki?
400lt/men per 2 metus sudaro vidutinio lietuvio masina, su kuria negeda
net ir Vilniuje pravaziuoti. Ar vokieciai per 2 metus sumoka uz parkinga
suma, lygia vidutinio vokiecio masinai? Abejoju, vokieciai moka skaiciuoti.
Kad man rodos pas tamsta vis dar isiveises ubago sindromas. Itariu ir
bananus labai megsti.