Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: dzonis
Data: 2012-01-16 17:06:39
Kas cia per sanaudos baisios tokios ?  Mano 3.3  2001 kompas vidurki rodo
14L/100 ,na realia kokie 16 jei priskaiciuoti benzina ,kol susisildo.

"jofana"  wrote in message news:jf1ds6$9gr$1@trimpas.omnitel.net...

du bakai po sedynem po 39 litrus.
uzpilu apie 63, nuvaziuoju apie 300 puse mieste, puse uzmiesty
(nesisarmatijant).

sedyniu isimt nebandziau, bet jos pasikelia ir prisispaudzia prie priekiniu.
Tuomet telpa pirpuciamas dvigulis ciuzinys laisvai:)

jei veziot daiktam, tai tuomet ziurek su bioetanoliu, arba brangesnes EU
versijas dyzelius (fiatas).