Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: eSSas
Data: 2012-01-15 17:14:01
2012-01-15 10:48, Audrius K. rašė:

> As, skirtingai nuo pono, pora savaiciu juo vazinejau. Ir autobane
> nuvaziuojant 100 km kuro rodykle beveik nepakrenta (kas mane nustebino).
> Pvz isvaziavus is chikagos su pilnu baku rodykle rode praktiskai pilna
> prie milwouke. Mieste valgo, taciau cia bet kuri valgys, jei tapke
> spausi... Ir kiekviena karta, kai issokdavau i autobana, nuvaziuojant
> apie 100km kuro rodykle beveik nepakrisdavo. Mieste - taip, leidosi gana
> greitai. Nemaza dali vazinejant mieste ir gyvenvietese, 800 myliu
> sunaudota apie 40 galonu kuro. Tai labai daug, ar ne? Kuri cia normali
> [...]

Skirtingai nuo pono, amerikoniskom vazineju jau sesis metu be pertrauku
ir apie ju apetita zinau ne is visazinio Interneto. Tai, kad vazinejant
nuo pilno bako rodykle ima kristi veliau nei turetu - joks rodiklis. Tie
davikliai dar ne tokiu stebuklu pademonstruoja.

20 mpg gerai tik amerikoniskiems slibinams. Pasidomejes Toyota Sienna ir
Honda Odyssey kuro sanaudom, rimtai nuliustum. Chevy ir kuro ekonomijos
net amerikonai nesieja vienan sakiny (ir padorus ju apie Daewoo nekalba)

S.