Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-15 23:01:47
On 2012-01-15 17:13:54 +0200, eSSas said:

> Skirtingai nuo pono, amerikoniskom vazineju jau sesis metu be pertrauku
> ir apie ju apetita zinau ne is visazinio Interneto.

Skirtingai nuo pono, su tuo auto as vazinejau. Ir isvazinejau pora baku.

>  Tai, kad vazinejant nuo pilno bako rodykle ima kristi veliau nei
> turetu - joks rodiklis.

Taip, tik ji vienodai trasoje nekrito, kai buvo pilnas bakas, kai buvo
75%, kai buvo puse bako, ir kai buvo 25 %. Keista, ane?  Pasivazineju
mieste, rodo likus  galima nuvaziuoti 207 mylias, nuvaziuoju 100 km,
rodo likusias 205 mylias...

>  Tie davikliai dar ne tokiu stebuklu pademonstruoja.

Vienas dalykas, kai davikliai nesamones rodo, kitas dalykas, kai is
tikro realybe maloniai nustebina. Jei melavo daviklis, tai kaip tada
man uzteko ~40 galonu 800 myliu? As apie 40 % nuvaziavau mieste ir
kaimuose, kai tikrai rodykle krito greitai. Keli vakarai pasivazinejimo
po aplinkinius kaimus (gyvenvietes, ir nera puses bako). o va su
likusiu  laisvai sulakstau  200 km trasoje, ir dar nemazai lieka.)

> 20 mpg gerai tik amerikoniskiems slibinams. Pasidomejes Toyota Sienna
> ir Honda Odyssey kuro sanaudom, rimtai nuliustum.

Jei pats pasidometum savo pavyzdziais, tai turetum apsiverkti. O man
juokas ima. Pirma, chevy traverse yra crossover, o tavo pavyzdziai -
minivenai. Hondos  su awd kazkaip neradau (gal nemokejau ieskoti),
todel toliau jos nenagrineju. ZIurim awd Sienna sanaudas - 17/23 mpg,
ziurim traverse - 16/23 mpg. Kur cia esminis skirtumas? As mantau tik
gamintojo matavimo paklaidas, ir nieko daugiau. O ivertinus, kad vienas
minivenas, o kitas crossoveris, tai chevy net ekonomiskesnis....

Audrius k.