Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: dzonis
Data: 2012-01-16 10:55:30
Tai,kad ju pasirinkimas mazas ir kainos kandziojasi. Dabar jau 5-tus metus
2001 T&C droziu - puiki masina mano poreikiams - tik jau upgreido norisi.

"Kazbekas"  wrote in message news:jf0nf9$2e9$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tinka amerikonai, tai gal koks odisejus arba toyota sienna tiktu?

"dzonis"  parašė naujienų news:jf0i7t$pca$1@trimpas.omnitel.net...

Ziurineju sau nuo 2005 3,8  ale kad anas pagal seimunu logika prades papulti
i prabanga :(  >200 AG.
O bakus  idejus i viduriniu sedyniu dezes  kiek litru uzpili ? Ir ar
vidurines sedynes issima taip pat lengvai kaip ir iki 2005 modelyje jeigu
reikia kazka didelio pervezt ?

"jofana"  wrote in message news:jepmg7$s69$1@trimpas.omnitel.net...

na uz ta suma gausi neblogu metu, kogero jau V karta.

turiu 2005, 3.8  jau virs metu. pirkau su 55k myliu. idejau dujas (po
vidurinem sedynem-neuzima vietos).
Viskas ka dariau - vandens pompa (su darbu apie 200Lt).
paprasta ten viskas ir daliu yra tikrai nemazai. Nesikandzioja kainos.
pavazinejus su situo - nelabai patikesiu, kad koks nors citroenas bus
talpesnis, patogesnis ir visaip kitaip smagesnis..