Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-15 23:10:01
On 2012-01-15 17:22:41 +0200, esguires... said:

> pagal rodykle vienas is mano mb pirmus 200 km degalu is viso nenaudoja.

ir nevartoja, kai yra 75% bako, kai puse bako, ir kai 25 %?  O va man
visais variantais rodykle nekrito. Ir likusiu nuvaziuoti myliu skaicius
nemazejo... (po miesto ciklo isvaziavus i trasa)
Audrius K.
P.S. Vazinejau ne su vienu amerikonu ir ne su vienu awd auto. Zinau,
kaip krinta rodykle. Galiu lyginti. Tai, kad trasoje travese valge
stebetinai mazai, mane nustebino. Be to, maciau, kad miesto rezimu jis
gere tikrai nemazai (kaip ir priklauso pagal auto dydi ir mase). O
vidurkis buvo tikrai neblogas (neskaitant to, kad vazinejau tikrai
netaupat kuro - nes uz litra mokant maziau negu 3 litus taupyti nebuvo
jokio noro)