Tema: Re: 7'vietes masinos
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-15 22:20:08
On 2012-01-15 13:27:48 +0200, eimaz said:

> 12,5ltr/100km didžiąją dalį važinėjant užmiestyje yra normalu? gal tu
> baik juokus.

Ponas tik raso. Skaityti dar neismoko....

> "Audrius K."  wrote in message news:jeu3p1$euc$1@trimpas.omnitel.net...
>  Nemaza dali vazinejant mieste ir

Parodykit man septynvieti (su normaliomis visomis vietomis) padidinto
pravazumo benzinini auto (turinti pakenciamai traukianti varikli),
kuriuo vazinejant mieste ir uzmiestyje (tarkim 40 ir 60%)  vidurkis
butu daug mazesnis uz 12,5 litro. As tokio kaip ir nezinau...

Audrius K.