Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Icetom
Data: 2011-09-12 10:21:02
>nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui.

Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra 
paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus 
pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys 
nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas 
paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne 
mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad 
tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per 
atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti 
teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės 
poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - 
konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo 
metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei 
reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir 
laiko.

Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie 
kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;)