Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-08 18:32:39
nu tai imho cia reik zr i tiksline pirkeju grupe - kokio jie amziaus, kaip
ir ka vertina. Nes tai suformuoja poziuri i ta jusu agenta ir pasekoje jo
pastangu rezultata.
Jis turi patikt ir kelt pasitikejima, sudaryt tam tikra ispudi, itariu -
rimto ir atsakingo. Pagal tai ir drabuzis.
mano prioritetas tai ne maikonui. Maikonas - neatsakingumo simbolis