Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Icetom
Data: 2011-09-09 16:09:21
>tada suit supply. blatmanai lelijos ir kt siut normaliai gulinciu kostiumu
>nemoka, is vis neaisku, kokiai figurai jie siuna...

Pritariu šioje vietoje. Man net ir suit supply nepatiko-netiko. Keletą kartų
pasimatavau kažkaip tas pats lygis... Kelnės ar švarkas -atrodo, kad maišus
kokius būtum užsidėjęs.

Aš sau kokį radau aukso viduriuką, tai Pier Cardin (OZO Cloperge
prekiauja).Berods taip vadinasi gamintojas. Nors ir tokie brangoki. Atskirai
švarkas (jei tipo nauja kolekcija) 1000 Lt :/ . Bet užsidedi - rankovių
ilgis idealiai, švarko ilgis idealiai, per pečius krenta gražiai ir t. t.
Medžiagas ir kokybiškas naudoja.