Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-09 09:37:12
Pitri rašė:
> Jobsas nepardavinėja Obuolių. Jei jo darbas būtų pardavinėti Obuolius
> skyrių vadovams - jis tikriausiai taip nesirengtų. Sprendimą dėl jago

Offtopic'as, bet jis taip rengiasi visada. Net auk62iausio lygio
priėmimuose/susitikimuose (pvz minėta nuotrauka su GB premjeru), kai
tiesiog protokolas ir etiketas to reikalauja. Su investuotojais ir
partneriai, panašu, analogiškai (o tai kur kas rimčiau, nei pardavinėti
obuolius skyrių vadovams).

> lemtų tai įvaizdis, kurį jagas susidaręs per daug metų ir kurį
> pagadino akcininkų pasikeitimas. Vadybininko maikonas bent jau man
> tikriausiai nesugebėtų sugadinti jo. O jei pirkčiau naują auto, be
> tradicijų ir aiškaus įvaizdžio - tada būtų svarbu ir tai, kaip atrodo
> vadybininkas

Įdomu. Mane tai domintų automobilio charakteristikos, technologijos,
eksploatacija, garantija, aptarnavimas. Visą tai palydint
konstruktyvumui ir tiesiog normaliam (nebjauriam), santūriai dėmesingam
aptarnavimui/bendravimui (neprieštaraučiau, net jei tai būtų susilaižęs
vadybininkas su kostiumu ir dirbtine šypsena). Jei tavo apsisprendimą
įtakoja vadybininko apranga, tai ir patį galiu tik užjausti; užsivilkti
kostiumą, susilaižyti ir dirbtine šypsena, kiaulės akimis, kokioje
šaraškino kontoroje, be vizijos ir vertybinės (customer-oriented) etikos
(ar tik su tokia etikete, bet natūroje visiškai px'istiškai), iš esmės
neatsakingai, šabloniškai, trumpalaikiškai (žiū, po metų ta kontora ir
suvisam užsilenkia, o kostiumuotas, pagarbos pilnas vadybininkas jau
stumdo motorolerius) stumdyti tuo metu tenkantį š ar labai vidutinės
kokybės produktus, nėra sunku ir savaime tikrai nėra pagarbos tau, kaip
pirkėjui, išraiška, o tik fasadinė forma, blizgutis, formalumas. Jei
tave paperka fasadinė forma, o ne turinys, tai pasikartosiu, jau kiek
perfrazavęs: sėkmės tau ir tavo pirkiniams. :-)