Tema: Re: OT: Pardavimu vadybininko dress code
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 09:36:20
> Zinau tikru pavyzdziu kai klientas buvo palaikytas "nepotencialiu del
> isvaizdos" ir nuejo pirkti kitur. O ir pats kartais >pastebiu tokias
> situacijas.

ir ne tik perkant auto, kostiumas man patinka nes jame daug kiseniu ir jame
jauciuos laisvai, bet tai atgyvena, nebeuzsakineju naujo jau 10 metu, 7
metai kaip nebedeviu, neberandu progos, kad jis butu ne minusas, kaip
minejau man svarkas patinka, kelnes visad dzinsai prie jo, nuo 7 klases, bet
arba jis sukelia perdideli oficialuma, arba neatrodau ''savas'' , arba
aukstesni karjeros laipteli uzimantis asmuo devi megztini, o as su svarku
atrodau kaip balta varna.