Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Pitri
Data: 2011-09-09 09:43:46
Bet jei man tiktų automobilio charakteristikos, technologijos, eksploatacija, garantija ir aptarnavimas, tai prie viso to dar ir būtų malonu, jei pardavimų vadybininkas būtų, mano manymu, tinkamai apsirengęs.
Nors vėlgi, automobiliuose dar atleidžiama, prie jo yra tepalai, nešvarumai ir pan. Viskas - MKN.