Tema: Re: 4x4?
Autorius: SuperFM
Data: 2011-01-06 11:09:49
butent, kad prikolas jau nebe prikolas, o kai kam tapo norma. todel ir
poziuris nebe kaip i prikola.
nepriimk to ka toliau pasakysiu kaip tiesioginio izeidimo, neklijuosiu
etikeciu, bet yra toks posakis, jog "asilui neimanoma irodyti, jog jis
yra asilas, todel, kad jis yra asilas". taip kad diskusija net neverta
testi, apsikeitem nuomonem ir tiek. tau juk px, man irgi.