Tema: Re: 4x4?
Autorius: MindX
Data: 2011-01-05 01:41:42
Sunervinai.  Prieš 2 metus kai ieškojau sau be 25klt nieko normalaus nebuvo įmanoma paimti. Dabar STI už panašią sumą karts nuo karto pasirodo
Jei tvarkingas WRX'as už 16klt, tai labai geras deal'as. Tik sąnaudos nedžiugins.

PS. WRX'as daugiausiai malonumo suteikusi gatvinė mašina kurią esu vairavęs...