Tema: Re: 4x4?
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-03 18:57:16
mane uzpisa tavo kaimietiskas poziuris nekaikuriais atvejais.
yra ir is tu japonisku gamintoju labai geru ir nusisekusiu modeliu, cia priklausomai ko kam reikia.
Bet pabandyk kokaim kaimo sjiezde pasakyt kad vairuoji  mitsubishi, zubaru, lioxa ar dar kazka, nu tai isjuoks kad nera vienasdevyni tdi, kad nerkur pilt nupyzdintos saliarkos, ir siaip 0 respecto pas babce i tashka kaukoles atvaziavus.