Tema: Re: 4x4?
Autorius: Dm
Data: 2011-01-05 12:21:45
kiek dar mes isgirsim sita nuostabia fraze? :)

realiai kiek teko naudot padangu galva auksciau uz visas buvo GY UG500
sypuotos.

visos kitos daugiau maziau panasios. Turiu dabar tas GY ice+, na taip kol
kas is nesypuotu matyt geriausios kurias turejes, bet kazkada buve
Bridgestone nord trac tikrai nedaug nusileidzia.
kokiom salygom jus vairuojat mashinas kad tie nezymus skyrtumai jums arodo
kaip pasaulio pabaiga?
neteko man vaziuot su tom rsi, bet nu netikiu kad ten shudu shudas, nu nors
uzmusk negali to but.

"TranZOO"  wrote in message news:ig1f1i$kdu$1@trimpas.omnitel.net...

pagal tuos testus nokian rsi - pacio pacios pacios padangos. realiai - sudu
sudas.