Tema: Re: 4x4?
Autorius: bomanz
Data: 2011-01-03 13:27:46
ukw wrote:

> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message
>
> šiaip jau tarpiniai variantai pravažiuojami ir šiaip.

Atšilo oras ir paaiškėjo, kad taip nėra. Nelygi parkavimo aikštelė su 5cm šlapio
sniego, po juo ledas. Du galiniai ratai 2cm duobėje, priekiniai per kelias
sekundes prasikasė iki ledo. Ratai sukasi, bet niekur nevažiuoji. Išlipu, atkasu
ratams vietos, pavažiuoju 20 cm, ratai atsiremia į iškasto griovio kraštus ir
vėl stovi. Bandau važiuoti atgal, duodu šiek tiek per daug gazo, priekinis ratas
prasikasa iki ledo ir vėl nei iš vietos. Mle. Taip po truputį visą parkavimo
vietą ir nukasiau iki ledo.