Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-10-25 22:54:41
Trugdymas matosi pagal kelis pozymius:
1) Trecioje juostoje ant tilto judantis "melynas" auto aplenkia slipsa, ir
pradeda atsilikineti kaip tik tuo metu kai mersas priarteja is kaires, o
pagal video vaizda akivaizdziai matosi kad slipso vaziavimo greitis staigiai
padidejo, blevyzgos kad cia naturalus pagreitis nesiskaito, nes nuo pat
ivaziavimo ant tilto greitis daugiau maziau buvo pastovus.
2) I zieda slipsas ilekia smarkiai artedamas link balto pezio ar kas ten
bebutu

Sioje situacijoje mersoi draiverio neteisinu, galejo pristabdyti ir ramiai
persirikiuoti gale, bet visgi "susitiko du oziai ant tilto"

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>O kas yra tas trukdymas persirikiuot, jei vaziuoji sava eile savu greiciu?

>>> 865920307