Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-25 15:57:23
As sneku apie vaziavima ziedu.
O gal tu moki pasiekti norima greiti be pagreichio? Juolab kad mashiniokas
prekyje priesh zieda stabdzhius uzhspaude, kas ir sustiprino mano
didejanchio greichio ispudi. Nesigilinkim I tai :)
Esminis shio dideo klausimas buvo ar minkymas stabdzhiu, kai ner kliuties
priekyje gali but pripazistama skaip uzhkishimas ir viskas :) Buvo kelios
nuomones, dekui, savo gavau :)

--
Shlipsas
865920307