Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-25 15:34:50
Sekmadienio popiete, tuscias tiltas, ir mersas, ishlekes ish tunelio bile
kokiu greichiu tiesiai ish trecios I zieda sukti uzhsimanes su uzhkirtimu.
Ash vazhiavau kaip vazhiaves, ale, jis matyt pagalvojo, kad privalejau duot
jam kelia. Jam nefasona sbuvo paskui mane I zieda ivaziuot. Todle I zieda
jis ileke ish pirmos juostos. Viskas.

--
Shlipsas
865920307