Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-10-25 15:53:23
Turbut nepastebejai kad shlipsas man rodos net pagreitino, kad tik tas
susilygines mersas nespetu persirikiuot priekyje.. Gal ir klystu, bet ziedu
taip maltis tai net nesuprantu kokio velnio.. ivaziavai antra juosta ir
isvaziuoji is jos, normaliom salygom net nereikia dairytis niekur, nes nieko
praleist nereikia..
O siaip pilnas miesta vairuotoju kurie stabdi spaudzioja daznai ir jiems
atrodo kad jie nieko blogo nedaro, net prie sviesoforo, jis gal visai taves
nekiso kad liktum, gal pats ketino sustot, bet pamate kad dar spes (labai
daznai matau tokius).. Siaip neginu as jo, tiesiog is video neatrodo kad
shlipsas irgi labai kulturingai vairuotu..