Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-10-25 22:43:44
pritariu.
aisku - mandagu butu paziurejus ar kas rikiuojasi ar tai koja nuo pedalo
nukelt ar gaza spustelt, kad ivaziuot galetu.

bet jei posukio nerode (?) tai kas ten zino kur jis nori vaziuot?

p.s. po vazinejimu tarp masinu, kuriom neveikia posukiai ilgainiui
pradedi suprast apie ketinimus pasukt dar anksciau nei jie patys
apsisprendzia.. :D

2010.10.25 22:36, Signalizacija rašė:
> O kas yra tas trukdymas persirikiuot, jei vaziuoji sava eile savu
> greiciu?

>>> 865920307