Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Korke
Data: 2010-10-25 14:37:39
bet ir vaziavimas blet, idomu butu paziuret 360 laipsniu vaizda, gal tu
mersa kaltindamas pats kokiem 5 padrezal dar
ivaziuojama i trecia juosta ziedo (nu px, nors is is antros i antra
ivaziuoju ten), pravaziavus nuvaziavima link estakados kazkokio bb per
istisine dar lendi is trecios i 1-a ? kokio bb antroj blogai butu, tada
neprivaziaves nuvaziavimo link Panoramos ( i kuri ir norejai isvaziuot ir ta
galima buvo padaryt is tos pirmos jei jau i ja nulindai), vel lendama i
antra tam, kad isvaziuot... nu xz atsiprasant su tokiu vaziavimu ziede ir
tiek persirikiavimu, gal tau ir atrodo, kad "nieko nepadariau" , na taip
nenudauzei, bet idomu butu salia ar is paskos vaziavusiu nuomone. O jei per
savigarba labai dave, kad mersas neleido prasokt paskui ji tai nemaciau
kliuciu ta padaryt ir pasiklaust sustojus prie sankryzos su Seliu ko norejo
islipus. Toki irasa pateikus isriegciau paciam bauda uz bereikalinga
rikiavimasi ir blaskymasi " kaip ....  eketeje"