Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Korke
Data: 2010-09-21 15:48:01
Koks kitoks ? gal galima detaliau ? prirish prie kedes ir su bananu per
kepenus ? Netoleruoju as tokio elgesio kelyje, bet davai chebra nesvaigstam
tik, ant pont'o paimt gal tik lochuti koki galetu, kad pamates orangutanga
grozna mento uniforma susileistu ir pradetu atgailaut. O ten orangutangai
irgi supranta, kad jokio teiseto rasytinio/vaizdinio pagrindo jie neturi,
kad vaziuot ant taves, pamoralizuot ir pasneket gali.... ir taip kiekviena
karta iskviete.

Neturint vaizdiniu irodymu jauciu durnai atrodys mentai ir jie tai supranta,
nes jei kazkas negerai, man irgi nera sunku parasyt zajava i prokuratura,
kad mane nepagristai kvietineja i apklausas neivardinami stukaciaus, taigi
arba ivardina ji ir kartu mus sukviecia arba tegul risha cirka, o jei
stukacius ivardintas, tai labai paprasta analogiskas pisulkas ant jo pradet
rasinet.