Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Korke
Data: 2010-09-21 13:58:34
kazkodel zhopai ciuju, kad cia tik savimeile bandot paglostyt savo, kad man
neva ramiau....realybeje gi, na issikviecia ana nenaudeli ir sako "va toks
renookas cia sake, kad jam i sona rikiavaisi, per stabdzius
kirtai...xuliganavojai" i ka eilinis nepasimetantis vien nuo zaliaskvernio
vaizdo ramiu veidu gali pasakyti " as buvau ? nu ne, ta diena apie ta
valanda (cia su salyga jei iskviete po 2-3 dienu, o ne po 2-3 savaiciu, tada
isvis galiu neprisimint) buvau kitam miesto gale, vaziavau va kaip tik
vamzdzio pasiimti, patikrinti ar kanalizacija neuzsikimsus po liuties
eilines" ir nelabai suprantu ka jus cia svaigstat, nes per diena turiu tiek
iskvietimu remonto/patikrinimo atveju vandentiekio/kanalizacijos. Sakytu
suprantu yra piktu zmoniu, gal as jam kuo nepatinku, gal koks pykti
laikantis zino mano auto nr ir dabar bando man kenkti nesuprantu vyrai apie
ka jus cia ? va greiti virsijant fotkina/filmuoja ir tai vos atsimeni, o
cia.

Nu ir pasakykit man kuo po tokio pasakymo mane bunant to vairuotojo
vaidmenyje pagasdintu jie ? ka ? tipo "mes tave stebesim" , "dabar scuka ant
kiekvieno kampo mum rodysi vaistinele/gesintuva", "mes tavo duomenis turim,
KITA KARTA !!!! (uuuu...baisu) jau pa polnoj katushke" ... ir panasiom
frazem ? pffffff ... patirties turetojai.....