Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Zolla
Data: 2010-09-21 11:50:55
Teko stebėti vieną incidentą Maximos aikštelėje. Išvažiavo viena mašina ir
po jos laisva vieta atsirado. O į ją kėsinosi dvi mašinos (nauja škoda ir
antras golfukas). Taip atsitiko, kad golfukas buvo pirmesnis... Tai tas su
Škoda užsiuto (jaunas vaikinukas), užstatė golfuką išlipo iš škodos ir ėmė
šaukti ten rankom skėryčiodamas. Iš golfuko išlipo moteris su vaiku, tai
vaikinukas visai pasipūtė... Deja iš keleivio pusės "išsirito" vyrukas
kvadratinis. Tai tik spėjau sužiūrėti, kaip vaikinukas šoko į Škodą ir
nurūko.

--
Pagarbiai,