Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-21 15:19:48
o man mentai kitaip aiskino. mes keturiese masinoje buvom, keturiese
uzpuole. isdauze stikla, mentus iskvieciau, suseme. po keliu menesiu
vilkinimo sako zinai, sudas cia teismui... jus keturi, jie irgi, tai kaip ir
lygiosios.. nieko nenuteisim.

bet yra atvejis kai nukentejusiajam bande po autoivykio pripaisyti 3000 ar
4000 bauda nepamenu uz pabegima is ivykio vietos, nes jam nestipriai
bupmtelejo ir jis net nesuprato, galvojo krepsys nukrito bestabdant. ir
nuvaziavo, o tas kuris jam i gala ileke casco apsidraudes buvo tai uzkure
pirti. Tai tas nukentejes labiau nukentejo nei kad anas kuris ikale. bet
mentai nepatingejo jo susirasti