Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Herkus
Data: 2010-09-21 10:34:59
as ir turejau smagu nuotiki sestadieni. atsirado daugiau dizapointes
pasekeju pasirodo...
boba bande isokt per galines dureles jau man pradejus vaziuoti. neva
nepraleidau kamstyje per tarpa ilyst tarp masinu, tai lipo aiskintis:)
po to issirideno ir apsiputojes prakaituotas ozys is uz vairo,
akcentuodamas, kad as mol kieta lauziu pries ji todel, kad jis su lupena
vazineja. matyt kompleksa isivares...
tvarkingai apsistumdzius, prisiminiau apie straipsni visai nesenai
rasyta, kad kaune susimuse du vairuotojai. zodziu nenoredamas dar vienos
tokios antrastes spjoviau i ta 'teisybes' ieskojima ir isvaziavau.

arsios bobos daros siais laikais, atsargiai vairuokit:)