Tema: Re: Nuotykis kelyje..
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-21 11:01:48
adrenalino jo dar tebebuvo:))
esme akd vaziavom zukausko gatve anas pirmoj, as antroj juostoj, bet jis
sugalvojo kad jam reikia i antra juosta o visi kiti duxai dalbajobai
atsirade ne vieotje ir privalantys laukti kad jis nors rikiuotis. tai ir
rikiavosi net neziuredamas, o as kazkaip tuo metu pasukau galva i sona ir
pamaciau kad jis pavojingai arteja link mano galiniu dureliu. Ir issukau i
priespriesa, gryzt atgal jau man nebeleido, o gryzus uz jo jau jis pyle ant
stabdziu kad vel turejau truputi apsilankyti gatves viduryje..