Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-18 21:09:22
2010.09.18 19:15, CodeC rašė:

> beje jau beveik supratau kur nori pakreipti. kai as jau pateikiau bent
> viena akivaizdu irodyma, kad ne tik as vienas savo 'kreivom' akim matau
> daugiau DRL minusu nei pliusu, tai pradedi pritempinet prie to, kad
> tokia tvarka (DRL always on) sprendzia zmogiskojo faktoriaus problema,
> kai sviesas pamirstama isijungti tada, kai ju is tikruju reikia.

Na bent jau delfio komentatorių nuomone spiginimas debillempėmis į saulę
yra bene didžiausias DRL trūkumas, prieštaraujantis žmogaus ir
automobilio prigimčiai.

O aš šiaip nesistengiu niekur nieko nukreipti. Tik sakau subjektyvią
nuomonę:
1. DRL _man_ didžiausią naudą teikia būtent saulėtomis dienomis.
2. DRL _manęs_ neakina šviesiuoju paros metu (aišku jei tai ne ilgosios
šviesos, ar kokie zenonai).

> [...]
> automobilyje yra dar ir KITOS sviesos apart DRL. todel su DRL vaziuoja
> ir nakti :) Taip yra del to, kad kai kuriu gamintoju DRL ryskumas
> pakankamai didelis, kad 'nepasigesti' sviesos sutemus. tik keletas
> minusiukiu - tos lempos suprojektuotos ne pasisviesti, o buti matomom
> tam tikru kampu ir atstumu DIENA. dar viens gerulis - galines lempos tai
> labai daznai su DRL nedega. tai nakti taip ir lieka isjungtos.
> ka i tokius faktus atsakysi? tikriausiai kad tai nesamone ir tik debilai
> taip gali vazinet. bet zinok jie vazineja. tarp taves ir manes.

  Dar pamiršai paminėti, kad kovos su derlium laikotarpiu plentuose
pilna visokių sutrūnijusių traktorių ir kombainų apskritai be jokių
šviesos prietaisų. Bet ką bendras bardako Lietuvoje lygis turi bendro su
aptariamu klausimu?

Kalbant apie _mano_ auto tai problemos nėra, nes "tikrų" DRL nėra.
Įjungus degimą užsidega artimos+gabaritai, išjungus - užgęsta. Foolproof
ir failsafe. Švediška kokybė.

> [...]
> sviesos - halogenai. kurie perdega labai greitai. ir daug kam 'verkimas'
> del pergedanciu lempuciu atrodo juokingas, bet man tai biski baisu
> darosi, nes zinau kad tie vienaakiai vazineja ir nakti.
> galima vel aisku varyt kad cia tupi useriai kalti, kad nepasikeicia
> laiku. bet tai VYKSTA, nori to ar ne - tai turejo ivertinti tie, kurie
> prieme toki istatyma, ivertinti kokia technine baze yra realizuoti
> tokiam sprendimui. koks ten lietuvos auto parko vidutinis amzius
> lietuvoj? cia tipo ka, paslaptis buvo tiems kas sprendimus priima?

Na yra tų vienaakių, ir ką? KET parašyta, ką reikia daryti perdegus
priekiniam žibintui.

Apskritai nepasakyčiau, kad plentuose matyčiau labai jau daug vienaakių
su nedegančiu kairiuoju žibintu. Dažniau matau visokius zenoninkus,
kurie realiai kelia didesnį pavojų nei vienaakiai.