Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-17 17:22:46
2010.09.17 17:05, CodeC rašė:

> vazinejau. ir man nesunku pripazinti, kad tada sviesas isijungdavau. del
> keliu priezasciu:
> 1. reikalavimas buvo isijungti sviesas labai trumpam laikotarpiui
> 2. nebuvau tiek domejesis ir apsisvietes toj srity. todel dariau aklai
> tai, ka man sake 'protingesni'. tiesiog neturejau argumentu pries tuo metu.

Mano subjektyviu požiūriu yra taip. DRL yra super užmiesty važiuojant
prieš ryškią saulę. Taip pat gerai dėl to, kad mažiau taupančių lemputes
iki pat sutemų. Mieste gal mažiau aktualu, bet pliusai tie patys.

Minusas - panašu, kad mano smegeninė tikrai lėčiau reaguoja į
principinguosius (tokius kaip CodeC), taigi norėtųsi, kad jų
viešuosiuose keliuose nebūtų. Savo galvos matyt jau nepakeisiu, taigi
belieka tikėtis, kad pareigūnai paprotins principinguosius savais metodais.