Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-18 17:03:51
On 09/18/2010 04:53 PM, Renookas wrote:
> jis gerba tik ta istatyma kuris jam patinka. Pvz, kai kas nors ant pievutes
> masina stato tai jis triuksma kelia kad istatymo nesilaiko, kai sviesas
> masinoje isijungti, tai jau cia visi debilai kad istatymo laikosi...

o tu ne? zinau kad rasai cia bile rasyt. bet jei netycia tu cia rimtai
taip kalbi, tai pasakyk bent jau pats sau, ar nevirsiji leistino greicio
KASDIEN. nesvarbu kiek, svarbu pats faktas. ar dabar jau tu pradesi
sneket kaip robinhudas ir irodinet kad tu zinai kada saugu ji virsyti?
nu tegu tavim patikesim - tu sventas. bet 90 tu kurie cia mane durnium
laiko, patys kasdien mina kiek eina per metra nuo siknos prilipe.
tai va - virsiji bent keliais km/h kiekviena diena - tai esi nepalyginai
didesnis issisokelis ir kenkejas negu as sviesas issijunges. nes butent
del virsyto greicio, del nesaugaus atstumo, del zenklu nepaisymo ivyksta
didzioji dalis eismo ivykiu ir jie niekaip su sviesom nesusije.
visiem 'didiesiems' reksniam pasiulysiu bent jau tiek kiek as KET
laikytis, tada bent bus prasme diskutuot. ir ziurek net lempu nebereiks.