Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-18 16:49:20
mastyti pradekit nors kiek ir visa pagrindimas is karto savaime atsiras..

PAgal tave ir Codec suprantu kad atsvaitai irgi blogis? Juk bereikalingai
tiek plastames ir pan isnaudojama, pinigu ismetama ir t.t. uzdrausti reiktu

Kur pasakyta kad DRL naudojimas panaikina visas avarijas? kalba eina tik
apie galima sumazinima.. Ar sumazina ar ne, tai jus cia galite kryzium
gultis vistiek nieko neirodysite, ir kaip patys sakote, nera aiskios
statistikos tuo klausimu kad irodyti jog padeda isvengti avarijus. Taciau
jei nors kiek susimastytumete, tai toks issikyrimas is mases issijungus
sviesas tik padidinti avaringuma gali. Pats ir draugai yra patyre ir
pripazine kad tokie issisokeliai kartais nustebina kelyje be sviesu, ypac
pavakare.. Taip judu labai protingi, viska matote, viska zinote, supermenai
tiesiog, mes mirtingieji truputi ne tokie tobuli. Taip kad siulau visgi sia
problema spresti ne savo savivaliavimais o tiesiog imkites prastumti
istatymo pataisas kad nereiktu su jom vazinetis. Cia tokiu robin hudu
visiskai nereikia...

Jei man atrodo kad vogti nieko blogo tai vadinasi galiu siandien eiti i
maksima ir prisirinkti maisto kokio tik noriu ir eiti nesusimokejes?

Jei man atrodys kad zudyti nieko blogo, nes statistika rodo jog afrikos
vaikai badauja, tai galim jus nuzudyti ir sakyti kad taip norime atkreipti
demesi i problemas?

ir t.t.

Ar tikrai jus esate tie asmenys musu valstybeje kurie gali nuspresti kas yra
saugu ir kas ne? Ir ar jus galite kelti rizika kitu gyvybems?