Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-17 17:05:46
On 09/17/2010 04:39 PM, Rimantas Liubertas wrote:

> Argumentai tau kaip perlai kiaulėms — jokios naudos, vis vien ignoruoji,
> nes „netinka“.

kitai pusei - irgi. as bent jau pateikiau keleta tiksliu nuorodu i
tekstus turinciu argumentu pries DRL.
vienintelis LP pateike analogiska linka. visko ten tikrai neturejau
laiko skaityt. bet tiek kiek spejau - nieko naujo neradau, ko anksciau
nebuciau skaites.

> Beje, jei važinėjai kai dar nebuvo privaloma DRL, bet rugsėjo pirmą
> savaitę visi turėjo su artimosiomis būti — irgi tyčia nejungdavai,
> vaikus saugojai? Ar ir tada ten buvo naftos magnatų klastingas planas?

vazinejau. ir man nesunku pripazinti, kad tada sviesas isijungdavau. del
keliu priezasciu:
1. reikalavimas buvo isijungti sviesas labai trumpam laikotarpiui
2. nebuvau tiek domejesis ir apsisvietes toj srity. todel dariau aklai
tai, ka man sake 'protingesni'. tiesiog neturejau argumentu pries tuo metu.

panagrinek DRL atsiradimo istorija, ir pamatysi, kad tai sugalvota buvo
tikrai norint padidinti sauguma. pradzioj vienoj vietoj, poto kitoj.
realiai tai rezultatu nedave, bent jau vienareiksmisku. tuo tarpu buvo
nepagalvota apie labai daug pasaliniu efektu ir neigiamu padariniu. per
eile metu DRL sistema keitesi, vieni minusai dingo, atsirado kiti. as
visu ju vardinti cia nesiruosiu. nematau kad butu kam idomu. nes jei
butu, senai buvo galima patiem pasiskaityt informacija bent jau ta,
kuria daviau as.
o visa ta statistika - nu tikekit jus ja, jei taip ramiau gyvent.
as tai zinau, kad tokia neegzistuoja, nes tera vienintelis metodas jai
surinkti, ir tai niekada nebuvo padaryta, nes per sudetinga ir per
brangu. realiai ne tam visa sita nesamone daroma.
buvo pasigauta ideja ir prisidengus saugumu prastumta ir paramstyta
istatymais. ir tam puikiai pasitarnauja visokios EU ir kitos sajungos.
jos butent tam visada ir buvo kuriamos, kad butu priemones visoki brieda
daryt dideliais mastais.
dabar DRL nesa pelna (ne vien naftininkams), o realius tyrimus padaryt
kainuotu ir truktu neadekvaciai ilgai ir brangiai. ju niekam nereikia.

p.s. suolis i sona - IAE irgi tiki kad del saugumo uzdare?