Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-17 15:19:14
On 09/17/2010 03:10 PM, Paulius wrote:
> man susidaro ispudis ,jog tamstai yra demsesio stoka,ar siaip durna diena
> pasitaike.

dar vienas tipiskas zingsnis: ner argumentu - pereinam prie asmeniskumu
:) kas belieka.
siaip jau, normaliose diskusiju lentose, visokie tokie postai iskart
trinami, nes jie visiskai ne i tema.
nu tarkim tu teisus. rasau cia, nes man demesio truksta. ir ka?
pasikeicia kazkaip diskusijos objektas nuo to? nebent tiem kurie i tema
nieko nesugeba parasyt.
visiem tiem kurie cia garsiai siutinejasi to demesio ne ka maziau
truksta. tik gal patys to nelabai supranta.