Tema: Re: Teisybe vs Teisybe
Autorius: Doxlas
Data: 2010-04-27 14:54:32
"MS" <x@lt.lt> wrote in message news:hr6hbc$u6a$1@trimpas.omnitel.net...

> truputi suklydau, neatidžiai žiūrėjau, skaičiau. 460 susidūrimo metu nestovėjo, o irgi važiavo.  Esi teisus, Volvo 460 važiavo neįsitikinęs saugumu. Bet dėl greičio tai nesutinku. S60 matyt irgi galvojo, analizavo situaciją - jautesi kietas. Nepasisekė.

Tai kokios gali buti diskusijos, jei volvo 460 vazhiavo per sankryzha, neisitikines savo saugumu, t.y. nepraleisdamas pirmenybes teise turinti S60. Ir neskrido S60 tokiu greichiu kad jo neimanoma butu pamatyti, ir kiek zhinau S60, uzhsivedus automatishkai artimos shviesos isijungia. Buvo visos salygos pamatyti ta S60.
Kad S60 vairuotojas mano nuomone virshyjo saugu greiti, jau rashiau savo pirmam poste. Bet shiuo atveju greichio virshyjimas itakojo tik sunkesnes avarijos pasekmes, o ne pachios avarijos ishvengimo galimybe.

> Teisingiausia butų, kaip rašė Linas Petkevičius, įvertinti kiekvieno vairuotojo kaltę koeficientais. Abu kalti, tik vienas gyvas kitas ne. Aš manau, kad S60 kaltė didesnė.

Jei taip vertint, tai S60 vairuotojui koeficientas butu uzh sunkesnes avarijos pasekmes. 460'tos vairuotojui - uzh S60 nepraleidima - t.y. uzh avarijos sukelima, ir uzh dirzhu neprisisegima, del ko jis ir gavo mirtina trauma. Mano nuomone S60 - max 20% kaltes, 460 - 80%.

> smulkiau nepapasakosiu, skaičiau kažkada viena akim spaudoje. Kaip greitį nustate tiaip pat nežinau, gal pamatavo stabdymo kelia? Tavo atveju, gal neviršijai greičio arba nebuvo galimybių jį nustatyt, ar šiaip nenorėjo kabinėtis. Kazin kaip viskas būtų psibaigę, jei įpūstum promilių :)

Kokioj spaudoj, kokioj pasaulio shaly? Kaip pamatuosi stabdymo kelia, jei automobilis su ABS?
Mano atveju nevirshyjau leistino greichio, bet stabdymo zhymiu ant juodo bazalto trinkeliu nelabai matesi. O del promiliu - nevazhineju, jei jauchiu kad galiu virshyt leistina promiliu kieki.